Hitachi Vantara

LogoHitachi

“Ons pand is zo’n vijf jaar geleden gebouwd en het is echt het visitekaartje van Hitachi Europa. Om het zo te houden, kun je niet zonder regelmatig onderhoud. Al vanaf de oplevering heeft ServicebouwPlus het onderhoud aan ons pand verzorgd. En naar volle tevredenheid.”

Eén telefoonnummer

We hebben ervoor gekozen om met één partij samen te werken. Het voordeel is dat ik maar één telefoonnummer nodig heb. Als er iets aan de hand is, hoef ik maar te bellen en ik weet dat het opgelost wordt. Werk je met meerdere partijen dan zie je nog weleens dat ze naar elkaar wijzen als er iets is en dat werkt niet bevorderend voor de oplossing.

Bekende gezichten

Wat ook prettig is dat je niet telkens andere mensen over de vloer hebt. De jongens van ServicebouwPlus zijn hier inmiddels bekende gezichten en kennen ons gebouw van binnen en buiten. Als er bij het reguliere onderhoud eens wat anders aan het licht komt, overleggen ze even met mij en maken het in orde.

“Ik heb zelf jaren als service engineer gewerkt, dus ik weet heel goed wat service inhoudt. We willen daar best voor betalen, maar dan moet het wel goed zijn. Bij ServicebouwPlus is het goed.”

Dick LunenbergSr. Facility Manager