8

Alles voor de klant

En hoe bevalt het nu bij ServicebouwPlus? “Hartstikke goed, het is er gemoedelijk en we hebben veel vrijheid. Je weet welke klussen er op de agenda staan, maar je kunt zelf je tijd indelen. Dan bellen we even met de klant om af te spreken of het uitkomt dat we er de volgende ochtend om 7.00 uur staan. Het is fijn dat niet alles helemaal vastligt, want er komt ook weleens wat tussendoor.

Een tijdje terug werden we tijdens een klus bijvoorbeeld gebeld dat er bij een andere klant een hemelwaterafvoer was afgebroken. Toen hebben we onze werkzaamheden afgebroken en zijn daar meteen heengereden om een noodvoorziening aan te brengen. Het was al laat en we hadden niet al het benodigde materiaal bij ons, dus hebben we dat de volgende dag alsnog helemaal in orde gemaakt. En die klant waar we plotseling weg moesten had daar alle begrip voor. Het kan hem tenslotte ook overkomen en dan wil je ook dat er snel iemand komt. Dat waren twee tevreden opdrachtgevers op één dag.”

Lees ook de ervaring van andere collega's